Școlari (7 – 14 ani)

Micul artist

Autor: Alina Prumboiu Asociem poate prea des arta la copii cu pictura, desenul sau lucrul manual. Îi înțelegem utilitatea în dezvoltarea armonioasă a unui școlar, dar nu o conectăm mai departe cu “adevărata artă”, aceea fiind pentru copiii talentați, cu înclinație înnăscută către așa ceva. De la ce vârstă ar trebui un copil să aibă […]

Călătorind și învățând o limbă străină

Autor: Alina Prumboiu Care este prima și cea mai validă așteptare pe care o ai atunci când copilul tău urmează cursuri pentru a învăța o limbă străină? Să o folosească atunci când situația reală de viață o cere: călătorii sau interacțiuni cu oameni din alte țări. Poate că ai trăit și tu “dezamăgirea” de a […]

Relaţia profesor – elev: tipologii şi idealuri

Autor: Ilinca Stroe Într-una dintre recentele conferinţe English Kids Academy (EKA) intitulată „Reuşita copilului meu”, Andrada Marian, Coordonator Educaţional EKA, a făcut un mic experiment: a cerut unui grup de adulţi şi unui grup de cursanţi EKA să asocieze liber cuvintele „profesor” şi, respectiv, „elev” cu ce idei le vin în minte.   Adulţii au […]

Inteligenţa emoţională – ce este şi cum o impulsionează cursurile intensive de engleză

Autor: Ilinca Stroe Într-o lume în care Inteligenţa Artificială (AI) câştigă tot mai mult teren, prin dezvoltarea fără precedent a tehnologiei, inteligenţa emoţională (EI sau EQ) capătă, în contrabalanţă, tot mai mare importanţă. Viitorul profesional al omenirii se bazează pe cultivarea, astăzi, a inteligenţei emoţionale pentru a modela un set de competenţe care, în domeniul […]

De la încurajare la presiune. 7 sfaturi să fii un părinte echilibrat

Autor: Alina Porumboiu “Pe de o parte toți părinții susțin ritmul natual al copilului de a învăța sau a dezvolta abilități într-un anumit domeniu, dar în paralel își împing copiii către tot felul de concursuri, ceea ce crează un fenomen domino.” Fiecare părinte percepe această competitivitate generală și o preia sub forma unei stări de […]

Taberele pentru copii, laboratoare de comunicare

Autor: Ilinca Stroe Ca şi în cazul adulţilor, pentru copii comunicarea este extraordinar de importantă. Prin comunicare, copiii află informaţii noi şi relaţionează cu cei din jurul lor. În plus faţă de adulţi, însă, copiii descoperă prin comunicare şi o serie de alte lucruri ce ţin de dezvoltarea lor globală: prin comunicare, ei pot testa […]