Prescolari (0 -6 ani)

Programul RULER adoptat de English Kids Academy: scop, semnificaţie, beneficii

Autor: Ilinca Stroe “Climatul emoţional dintr-o sală de clasă pare cel mai bun indicator al implicării elevilor, al performanţei lor academice, precum şi al comportamentului lor.” (Dr. Mark Brackett, Director al Yale Center for Emotional Intelligence) Începând cu anul şcolar 2020-2021, English Kids Academy se diferenţiază de alte centre de limbi străine prin încă o […]

Tema anului la EKA: de ce contează ce simţim la cursul de engleză

Autor: Ilinca Stroe În fiecare an şcolar, English Kids Academy stabileşte o temă care îşi pune amprenta asupra anului şcolar respectiv orientând abordarea generală a cursurilor noastre. Pentru 2020-2021, tema este „Emotions matter” – emoţiile contează. Istoric vorbind, omenirea nu a avut o legătură tocmai confortabilă cu propriile emoţii: în cele mai influente culturi imperiale […]

Emoţiile la şcoală: o abordare EKA unică în România

Autor: Ilinca Stroe „Inteligenţa emoţională este abilitatea de a raţiona cu şi despre emoţii pentru a ne atinge obiectivele personale şi sociale.” (Peter Salovey, profesor la Yale University, şi John Jack Mayer, profesor la University of New Hampshire) După luni de pregătire atentă, English Kids Academy (EKA) este gata să aplice, începând din această toamnă […]

Engleza de acasă: alte 10 activităţi de învăţare amuzante de la Cambridge

Autor: Ilinca Stroe Aşa cum vă semnalam într-un articol anterior, Cambridge Assessment English, departament al celebrei Universităţi din Cambridge care gestionează testele de limba engleză de toate nivelurile, găzduieşte pe website-ul său o pagină dedicată special părinţilor ai căror copii învaţă engleza. Pagina prezintă sfaturi, informaţii şi idei pe care un părinte pus (ca acum, […]

De ce sunt avantajaţi copiii care fac cursuri online EKA. 8 motive bazate pe experienţă

Autor: Ilinca Stroe Când vom reciti aceste rânduri în 2021, vom zâmbi uşuraţi – sau aşa sperăm… Aceste rânduri: astăzi, după aproape o jumătate de an de la izbucnirea pandemiei de covid-19, stăm branşaţi la programele de ştiri, pândind zi de zi “Cifra”. Căci numărul de cazuri de persoane nou infectate cu coronavirusul creşte, vai, […]

Engleza în vacanţă: 10 activităţi de învăţare de la Cambridge

Autor: Ilinca Stroe   Care este legătura dintre „staycation” şi Universitatea Cambridge? Primul termen, recent inventat, are legătură cu faptul că, din cauza situaţiei create de pandemia actuală, multe familii vor trebui să îşi petreacă vacanţa de vară („vacation”) stând acasă („stay”): vor avea, aşadar, o „staycation” anul acesta. Al doilea termen se referă nu […]