[:ro]

Iată în continuare o frântură dintr-un tablou întâlnit la cursul de limba engleză pentru preșcolari.

Traversezi unul dintre holurile școlii, și nu are cum să nu te țintuiască în fața ușii zgomotul de instrumente muzicale, chicotele de râs și tropăitul copiilor din sală. Ai spune că este o adevărată revoltă ori o petrecere pe cinste și ai fi uimit să afli că ceea ce se întâmplă de fapt este un proces de învățare bine pregătit.

Deschizi ușa și te trezești în mijlocul unui ocean în toată regula, doar că în loc de peștișori, întâlnești copilași de 2-3 ani luând diferite forme și exersând anumite sunete. Ei învață limba engleză, dar nu oricum, ci cu tot corpul. Și cel mai important, fiecare în ritmul său. Privind în spatele comportamentelor, poți vedea fiecare copil “purtând în brațe” tolba cu propriile nevoi emoționale și de creștere.

Sunt aici pentru a învăța autonomia.

Sunt aici pentru a învăța relaționarea cu ceilalți.

Sunt aici pentru a-mi exersa atenția.

Și toate aceste nevoi plutesc într-un ocean de limbă engleză.

Poți vedea un părinte cuprins de valul emoțiilor din clasă și însoțind cu privirea întreaga dinamică. O bunică provocată de nepoțelul său să țină pasul cu el în dans, ori o bonă grijulie ce absoarbe idei creative despre învățare. Să vezi laolaltă, adulți și copii, angajați într-un scop atât de frumos, educația, nu are cum să nu te inspire.

Tu ce îl înveți pe copilul tău în perioada aceasta?[:]

About Author

Related posts