Dezvoltarea abilităților de viață școlari

Micul artist

Asociem poate prea des arta la copii cu pictura, desenul sau lucrul manual. Îi înțelegem utilitatea în dezvoltarea armonioasă a unui școlar, dar nu o conectăm mai departe cu “adevărata artă”, aceea fiind pentru copiii talentați, cu înclinație înnăscută către așa ceva. De la ce vârstă ar trebui un copil să aibă o cultură artistică, […]

Călătorind și învățând o limbă străină

Care este prima și cea mai validă așteptare pe care o ai atunci când copilul tău urmează cursuri pentru a învăța o limbă străină? Să o folosească atunci când situația reală de viață o cere: călătorii sau interacțiuni cu oameni din alte țări. Poate că ai trăit și tu “dezamăgirea” de a avea contextul real […]

Inteligenţa emoţională – ce este şi cum o impulsionează cursurile intensive de engleză

Autor: Ilinca Stroe Într-o lume în care Inteligenţa Artificială (AI) câştigă tot mai mult teren, prin dezvoltarea fără precedent a tehnologiei, inteligenţa emoţională (EI sau EQ) capătă, în contrabalanţă, tot mai mare importanţă. Viitorul profesional al omenirii se bazează pe cultivarea, astăzi, a inteligenţei emoţionale pentru a modela un set de competenţe care, în domeniul […]

Inteligenţele multiple şi stimularea lor prin cursuri intensive

Autor: Ilinca Stroe V-aţi pus vreodată copilul să facă un test IQ din acela cu serii de numere şi grupuri de figuri geometrice, la care a obţinut un rezultat slab, sau de care s-a plictisit în timp ce-l făcea? Sau aţi observat că îi este mai greu şi mai neplăcut decât altor copii să înveţe […]

Taberele pentru copii, medii de cultivare a încrederii în sine (2)

Autor: Ilinca Stroe  Taberele pentru copii, medii de cultivare a încrederii în sine (2)   (continuare)   “Maria a venit extrem de încântată mai ales de faptul că toată lumea a apreciat nivelul de limbă engleză al copiilor români. S-a simţit foarte bine şi încrezătoare în abilităţile ei de a vorbi engleza, iar acum, oriunde […]

Taberele pentru copii, medii de cultivare a încrederii în sine (1)

Autor: Ilinca Stroe  Taberele pentru copii, medii de cultivare a încrederii în sine (1)   “A prins curaj şi s-a ȋnscris la examenul CAE, . . . s-a maturizat, a ȋnvăţat să aibă mai multă răbdare, să fie mai bun, să convieţuiască şi cu alţii, care nu sunt ca şi el, şi-a vazut visul cu […]